Sidor

fredag 4 september 2009

En av mina svagheter

..heter Underkläder!
Jag fullkomligt älskar underkläder, inte så mycket det där ultra sexiga string spetsen. Nej tack för dem, snarare mer dem romantiska till från förr (även kallade för mammalucker). Vill ha trosor som pinuper hade förr i tiden och känna mig som en riktig sexig LADY! ;) Älskar korsetter och bustiers och volanger och spets ja...men fint ska det vara!

Här har vi några av Lindex sortiment som jag bara älskar- imorrn blir det nog ett besök. Men bara ett liiiitet besök, måste spara nu.
Lindex Shop Online - Trosa
Shop Online bild, 149:- spetstrosor
...men vad ska man ha över dessa fina skapelser? Jag menar- den är ju otroligt fin. Men praktisk? Men när blev jag Praktisk? ;)

Lindex Shop Online - Balconette BH
Shop Online , Balconette bh 249:-
Måste förvarna er om att den är väldigt petit i storleken, jag har i normalt fall 75, 80 kom jag in i men om jag kunde andas och om mina bröst skulle ha suttit i kupan om jag böjde mig fram är en annan sak i sig... Men vilken schysst hylla man får då..känns verkligen som 1500-tals korsette.

Lindex Shop Online - Strumpebandshållare
Shop online- Strumpebandshållare 149:-
Mhm! Granny underwear! Men jag ÄLSKART!!
Och då ska man ha tillhörande bh - såklart!
Lindex Shop Online - Balconette BH
Shop Online, Balconette bh 179:-,
Sen finns det faktiskt en annan bh som jag vill ha men som inte finns på nätet, den Ska med mig hem imorrn, ni får se den då.

Gonatt, imorrn får nu även se bilder på valpisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!