Sidor

tisdag 15 september 2009

Värdo tvprogram blir underhålling på högsta nivå!

Jag brukar ha ganska höga krav på tv-utbudet, men av någon anledning så fastna jag för "Svenska Hollywoodfruar"- på tv3 ( den tog mig med storm, kanske drabbades jag av en timmas galenskap?).


Något var det iaf, till råga på allt så tyckte jag Anna Anka var högst charmerande (el mja, underhållande kanske man skulle kunna säga). Så för er som inte såg den igår, ta er en titt så kanske ni tycker den är lika kul som jag tyckte!

3 kommentarer:

  1. du kan inte se komedifilmer i stil med zoolander, men detta fixar du??? :) Tragedier direkt ur livet?? Jag hämtar snaran varje gång reklamsnutten går på tv. Mitt hjärta blöder för henne. Snacka om att ge upp hela sitt liv för en livstil som i slutändan gör en neurotisk, ilsk och olycklig.
    Nej tack.

    SvaraRadera
  2. hehehe, ja men jag sååg iaf klart på Zoolander. Har du sett ett helt avsnitt av denna? Hade faktiskt samma uppfattning som du innan jag såg den, men smaken är som baken :)

    SvaraRadera
  3. Jag har svårt att se att jag skulle få nånting utav det faktiskt. Räcker med att läsa hennes krönika i Newsmill för att förstå att jag ska hålla mig borta från programmet.
    Om nån verkar sympatisk så är det hon Agnes-Nicole, som är skild men guncrazy. Hon verkar iaf inte olycklig på samma sätt som Anna Anka, som pikar på husan och barnflickan och ser sexlivet som en "hustrulig plikt".
    Fifan vad sorgligt.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!