Sidor

tisdag 1 september 2009

Varm dag....missade det helt!

Jahapp, värmeslag! Huset kokar och vi satt och jobba hela dagen innan värmen tog sitt och vi blev sömniga.
Skulle åka till mor min för att passa mina småsyskon, men efter ändrade planer så skippade vi det.
Får pussa på dem imorgon istället! Måste be om ursäkt för att jag har varit dålig på att uppdatera men har lagt alla fokus på att bli frisk (haha höll på att stava fisk!) Har inte gjort många knop, men har haft mycket för mig i helgen. Ska leta reda på lite bilder, idag har lag lyckats ta kort iaf.

Hampus!!

Han får egentligen inte ligga på bordet men han var så sött, ligger där för att solen skiner och värmer där...han har inte fått nog av sommaren verkar det som ;)

Dagens Outfit

Har varit så seeeeg, känns som allt är en utmaning. Men jag lyckades iaf få ork att tvätta håret och peela ansiktet och klätt på mig! Vilken bedrift!! ;)

Har inte ens orkat tänka tanken på att bygga ihop bokhyllan.....fy på mig!

Nä nu ska jag äta...skrivs mer senare!

besos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!