Sidor

tisdag 8 september 2009

Grönare på andra sidan...

Alla verkar tycka att gräset alltid lyser grönare på andra sidan, som om gräset fått mer näring och mer regn så att det smakar så där smaskigt. Men icke, kan man inte bara nöja sig med det man har? Eller nöja sig...jag menar kan man inte vara lycklig med det man valt? Man har ju valt det, inget som tvingats på en. Vad menar jag med allt? Tjaa..lite tankar som flödar men det går över :)

Idag träffade jag ett gäng tjejer som jag kollade lite kläder med och fikade en mycket äcklig kaka, inte att rekommendera! Men det var kul att umgås med tjejer och inte bara med min älskade E, fick träffa på den söta totten. Det var länge sen man fick träffa på henne, jag hoppas hon gör bra beslut framöver.

Imorgon kommer fina M över, hon ska offra sig för min skull. Fotboll för hela slanten och middagsgäst! Fick även se att några fler kommer, skoj!
Vad hittade jag i stan då? INGET, mycket fint men inge intresse för shopping...kanske håller på att bli sjuk? ;)

DAGENS


Hade mina mycket bekväma och fina skor på mig idag, tyvärr repade jag dem ordentligt när jag kom hem. *sorg* Men skitsamma, jag tycker fortfarande dem e snygg och bekväma :)

Ser fram emot lördagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!