Sidor

onsdag 30 september 2009

naglar torkar sen sömn men först!

...ska jag tipsa er om världens bästa mascara!

Ysl- Volume Mascara, min absoluta favorit!
Sen har jag en förkärlek för helena rubenstein volume mascara, men Ysl knäcker ingen! ( dock blir den torr ganska snabb, därför var Helena Rubenstein ett bra alternativ)

Målat naglarna nyss, har haft mörka varianter ett tag nu så nu ville jag köra helt åt andra hållet.

Tomboy no more- Essie
Denna fina nagellack som är lagom glansig är superfin ( nu i tiderna då nagellacket ska vara matta). Kanske ska ta och köra lite rött på läpparna imorrn? We'll see, ska försöka vertyga min "E" att fota en massa med olika outfits så att jag kan göra en snygg header :)

Godnatt på er, hoppas ni sover lika gott som jag (om inte bättre)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!