Sidor

fredag 11 september 2009

11 September

Idag hade jag en mycket plågsam dag, ont i tanden och i ryggslutet. Men inget som ipren inte kunde råda bot på ;)
Efter att fått vila en stund så klarade jag av att jobba klart och besök röda korset, dem hade en jacka som var intressant men inte 100%.

Sen så gick jag till apoteket, då jag var hos käftis igår och påbörjade en rotfyllning. Säger bara AOUCH!! Jag har nämligen några svagheter, dem heter sprutor och tandläkarbesök. Igår fick jag både sprutor och tandläkare och smärta men framför allt chock, så när jag kom ut så satt jag mig vd närmsta bänk och andades. Var helt skakis och gråtfärdig..men efter några peppande ord från E så tog jag mig till apoteket och köpte alvedon. Så när jag kom hem igår och skulle ta alvedon och ipren (hon sa att det var en grym kombo) så inser jag att jag köpte sugtabletter- alvedon i sugtablettsform?! VEM köper sånt? Så idag gick jag till apoteket igen och bytte ut dem...lång historia right? :))

Dagens:

Topp- gammal, sjal/sarong- H&M, Jeansväst- H&M Trend, armband- E's, ring- från chile, Brills- Pepe Jeans
Till detta hade jag mina fina repade skor från Din Sko, ni ska få se dem på någon dag.

Mjaha, nu blire tv:dax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!