Sidor

tisdag 29 september 2009

Brrrr!!!

Hösten är ju här!
Så här fint såg det ut när jag gick till bussen, klart och fint- härligt!!

Jag satt på mig en varm grovstickad cardigan idag, när jag köpte den igår så tänkte jag att den kommer jag få användning men idag FRÖS jag! Okey, till och från men iaf. Vad har hänt? Ska det inte bli lite lagom kyligt och sen iskallt? Men jag är nöjd med cardigan för den värmde, utan den hade jag dött för länge sen.
En förfrusen Pepita utanför Åhlens..hehe

Jag tyckte såklart så himla synd om mig efter besöket hos tandläkaren, hon är den bästa tandläkaren jag haft men ändå går jag därifrån med skakiga knän och gråten i halsen. Fy, jag har verkligen lärt mig en läxa hörrni, borsta och försök använd tandtråd för detta vill ni INTE uppleva.

Iaf, nu har jag tagit en ipren så det gör inte lika ont nästa och sista besöket för denna tand är om 1 månad så jag hinner spara vidare.

När jag försökte få tag på min sambo så gick jag runt i stan en stund, tänkte köpa nåt eftersom det var så himla synd om mig ;) Men jag hittade inget, tror jag fortfarande var i chock eftersom jag alltid hittar något! Men jag vet iaf att jag vill ha skorna från skopunkten, testade och tyckte dem var super sköna! Kände på bootsen från Bella Shoes också, dem såg riktigt fina ut irl och mysiga men jag orkade inte testa. Vill ha dem ändå!

Höst = Pälsjackan! (fejk såklart!)

bilden är lånad från H&M shop online
Så det bästa med det här vädret är att jag får inviga min fuskpälsjacka från H&M. Den är riktigt fin och varm och ändå är man sugen på en till jacka!! Mjahapp, jag försöker iaf behärska mig! :D

Dagens

leopardtights & halsduk (gammal halsduk lånad från E) och mössa- H&M, T-shirt- Bikbok, cardigan- Gina Tricot, Väska- Lindex, Skor- Wedins

Idag ska jag bli bjuden på middag, jag vill helst ha indiskt men då måste jag gå och handla den då E tränar till sent och dem hinner stänga innan dess..hm...inget fel på sushi (?!) iförsej och kanske thaimat? Hm...får väl se vad som händer.

Hörs lite senare igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!