Sidor

onsdag 16 september 2009

Sleepy time!

Past my bed time...
Japp nu har jag gått över min gräns, måste gå och lägga mig. Har Affe framför mig och ser hur mysigt det ser ut att sova, har dessutom hittat en vovve-annons. Han är 1år gammal och behöver ett hem, han är dessutom precis som jag vill ha en vovve. Enligt E så skulle vi ha ett djurhem om jag tog hem varje djur som jag tyckte synd om. Men det är därför jag inte kollar på katter, har två det ska räcka :) Men en vovve,ja det vore toppen!


Alfons palfons ligger och sover...mysigt!

Ska borsta tänderna sen...btw! Se till att borsta tänderna och käka en massa extra tuggummi, ni vill INTE betala 4500 tusen som jag måste göra...så onödigt! *skäller på mig själv*

Mjahapp mjahapp....vart var jag? Jo! Nu ska jag borsta tänder och sen gosa ner mig i sängen. Ska bära med mig missarna...finns plats för en vovve oxå ;)

Nattis!

2 kommentarer:

  1. Ja, välkommen till gänget! Jag tog hem min Kenosha från Spanien, från ett svenskt hundhem där. Och du vet du ju hur många hundar som jag/min familj har haft och med handen på hjärtat, har jag aldrig träffat på en sådan LYCKLIG hund som Kenosha. Det är som hon vet att hon har fått en andra chans i livet och njuuuuter av det i fulla drag. Jag fullkomligt älskar henne! Hon har verkligen gjort mig till en lyckligare människa.
    Så om du vill göra en god gärning, Gabsi, rädda en hund!

    SvaraRadera
  2. Katten Bianca fick jag tag på från ett katthem i Stockholm och katten Börje var övergiven här i Uppsala. Det känns så mycket bättre när man har bidragit med något gott, som att öppna upp sitt hem för ett övergivet/oönskat djur.
    So do it...do it, dooo it! ;o)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!