Sidor

fredag 14 augusti 2009

GODIS VILL HAAA!!

Åh det har kommit så himla mycket nytt på h&m's hemsida, jag vill haaa! Helt seriöst? Kommer jag någonsin bli nöjd?

Well här har ni H&M trend & divided exclusive:

Åhh ett så läckert bälte! Dock så ska jag nog satsa på ett lika brett men inga nitar. Så att man kan ha den på jobbet också, men får jag möjligheten så vill jag ha den med dessa nitar på oxå- såklart!

Hur coola som helst jue! Ska tipsa mor om dessa, tror det skulle falla henne i smaken. Då kanske jag kan låna dem! ;)

Okey, jag hoppas min kära kusin köper denna så att jag kan låna eftersom jag INTE får köpa mer sånt här men ÅHH ÄLSKAR DEN!!

Ett par läckra party/ jobb skor, hur snygga som helst och dessutom H&M!

Äntligen har den KOMMIT!! KLICKKLICKKLICK


En härlig slapp höstjacka! Jag är inte så mycket för trenchcoats trots att man bör ha en hemma så har det liksom aldrig blivit av för min del. Jag föredrar en jacka som denna kreation :)

1500 för denna är att ta i- men den som har råd. KÖP, hur cool som helst!

En enkel sidenblus, hur cleant som helst och klockrent till allt från lacktights till spetstights.

Love it...

Älskar t-shirt med tryck, att denna är organic cotton gör saken mycket bättre!

En av mina favoriter, äääälskar den! HUr häftig som helst, whyred el acne hade kunnat göra den och så hade man fått betala tusenlappen mer men ändå så svider det att den kostar 699 spänn men ack så fin den är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!