Sidor

onsdag 26 augusti 2009

Seglingen

Gick väl ganska bra, är lagom mör i kroppen idag kan jag meddela.
Men vi hade strålande sol och skön medvind :) Så vi seglade på och låg i en vik en hel dag och bara njöt och njöt, drack god spansk öl och åt goda mackor. Lyssnade på härlig musik och somnade till det kluckande ljudet som båten avgav sig mot vattnet...MYS!

God öl!


Jag lekte modell....gick väl sisådär :)

Grabbarna ( och E's pappa) hade bra koll på båten...


Och så en poser bild på mig och den underbara segelturen ;)



Idag testade jag den här västen som jag så gärna ville ha med mig hem, 149 kronor på Divided. Den SKA med mig hem någon dag iaf...


Dagens Outfit

cardigan- gina tricot/ vitt linne- H&M / Leggings- H&M Didived/ Skor- Converse/ Halsband- MQ/ Nitarmband- H&M barnavd.
Är väldigt nöjd med vädret, igår var det strålande sol så att man kom hem med en röd näsa och brunbrända ben, idag skulle man springa omkring butiker och då ville man inte missa bra väder. Så regnet bara öste ner, häärligt! Och på eftermiddagen bjöd dagen på sol, det avnjöt vi med grekisk avhämtningsmat.

Hur var er dag?
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!