Sidor

torsdag 6 augusti 2009

tillbaka till vardagen...eller?

Mjahapp, nu har jobbet börjat igen. Jobbar med eget och med extraknäcket, plus att skolan börjar snart! Hur ska detta gå? Som tur är det distansutbildning så jag får plugga när det passar schemat, men jag ser fram emot det! Vill verkligen lära mig sen har jag ju den bästa sambon som är en liten datanörd som säkert kan hjälpa mig när jag inte fattar :)

Det har varit jobbigt att komma upp på dagen för att åka till jobbet för att sedan komma hem och hemmastadda sig igen, packa upp väskor, fylla på skafferiet med varor vi tog med oss hem från Gotland (här kastas det inte mat!), tvätta kläder, hänga upp kläder, packa undan resväskor (har bara lagt dem ute på altanen men det Ska fixas) och nu är jag fortfarande vaken- är ju dödstrött?

Har varit grymt jobbigt för fötterna att börja på extraknäcket men jag vet att dem vänjer sig, plus att jag spanat in tre par skor som ska med mig hem någon dag. Dock inga jobbarskor men jag kom på skor då jag skrev om mina fötter och ja...ni fattar ;) Men kan meddela att mina converse är hur sköna som helst att ha på jobbet!

har helt missat att visa vad jag gjorde för kap på Cubus när jag var på Gotland, ska ta kort imorrn så ska ni få se!

SKOR- Pepitas höstskor 09

dessa snyggingar kommer få följa med mig till både extraknäcket som egna! Älskar <3

vk33....vk33....vk33....snaaaart är det vecka 33!!hoppas dem är sköna att gå i och inte blytunga bara, vore tråkigt att bli besviken på dessa godingar som jag lääängtat så efter!!

sen så vill jag testa chloe kopiorna från scorette för dem vill jag haaaa men har hört att dem inte ska vara så himla bekväma. Hoppas inte iaf för då slipper jag nojja över att jag måste spara ihop pengar till dem :)

På lördag fyller Theo 1år, då ska vi på barnkalas! Eller mja, jag jobbar då till 17 men kalaset håller på till 18.00 så jag hinner om mina älskade sambo kommer och hämtar mig utanför jobbet prick 17.05 ;) Så vi ska jaga present till honom på fredag för imorgon och på fredag är jag ledig! Tjoohoo, sola och baaada here I come! Har ni några bra tips på 1års present?

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!