Sidor

onsdag 12 augusti 2009

Lite bilder och sånt

Imorgon kommer jag få göra mycket, ska till Gallerian med min snubbe, träffa upp lillan för hennes födelsedagsfirande. Det är en stor överraskning så jag kan inte skriva om det här, men jag kan meddela att det kommer bli kul iaf! Tyvärr så kommer jag hamna mellan några grejer ensamen i stan med möjligheten att få testa och längta efter mer höstplagg men icke. Ska försöka sätta mig i ett fik och inte titta- får inte! :)

Fick springa ut nyss för att hjälpa E att fånga in Hampus som rymt ut, enligt E måste han följt efter ner för att så fort E öppnat dörren kuta ut. E kunde inte fånga in honom för då spang han ner under motorhuven- listiga katt! Då bad han mig om hjälp och vi sprang runt i mörkret och fångade in honom, kan meddela att Hampus inte alls tyckte det var kul att komma in igen. Dumma dumma lilla katt :)

Mitt nya armband, barn avd. h&m


fint va?

Mina kläder denna dag:

hade inge smink då jag inte behövdes på extraknäcket, tur att man har en pojkvän som tycker att man är vacker utan spackel...

Nu ska jag jobba!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!