Sidor

måndag 24 augusti 2009

Vind i segeln..

Jahapp, då ska vi segla imorgon. Förhoppningsvis är det bra väder och tillräckligt mycket vind utan att det blir för kallt! :) Äntligen säger jag bara, har inte seglat nåt i år- bortskämd jo jag vet ;)

Har pratat mycket med min älskade bästis om shopping, nu när vi inte haft råd så sitter vi och planerar vad vi ska satsa på. Jag har redan beställt min fina pälsjacka som kommer komma till användning, men en snygg höstjacka då? Måste gå igenom min jackgarderob och se vad jag har för något, sen så ska jag satsa på prickiga strumpbyxor- så himla snyggt!
Dagens Outfit

topp- h&m/ kjol,skirt- Bikbok/ Solglasögon, sunglasses - Rayban

Vi gick till gallerian och då insåg jag att svart var alldeles för varm, senare när vi kom hem så bytte jag om till detta nedan, men på kvällspromis fick min favorit cardigan följa med på.


Cardigan & Topp- Gina Tricot/ Tights- Bikbok

Så vad ska man ha på sig imorgon? Sol, vind och vatten- bada! Vi ska iaf ta med oss kameran, så det kommer nog komma några bilder ;)

Okey nu är den stora frågan framme, var hos frisören idag och pratade om att slingra en massa slingor för att få en snygg färg på håret. Färgen är ljusbrun/röd, han tyckte vi skulle köra men jag tvekade, känns som om jag blivit fegare på äldre dagar. Kan ju inte banga, samma sak gäller min tatuering. Har jag visat den? Visar det igen för säkerhetens skull...

Skissen på tatueringen, ska sitta på min handled. / Sketch of my tatoo, i will put it on my wrist.

Vad tycker ni?


We are going sailing tomorrow, yay! Finally! We'll bring our camera with us so that you can se how it went. I have done a lot of shopping, so now i'm looking for polka-dots pantyhose and a fall jacket and so much more but that is my main target. I have realized that I'm more of a coward now that i'm older- so unsure if i want to get a tattoo but i really want it!

2 kommentarer:

  1. Det blir regn hela dagen i Uppsala i alla fall...hoppas dock att ni får soligare väder nere i Stockholms skärgård. Puss!

    SvaraRadera
  2. gaby är du dumm eller nej jag tycker inte att du ska märka dig skälv med en dumm tatuering!och du vet skäl att du kommer att ångra dig,kommer du i håg när du ville ha en persing i läppen men sen tänkte du igenom och du ångra dig.... mhm!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!