Sidor

torsdag 20 augusti 2009

Lindex- presenter

Fick presenter från min älskade sambo idag!
Var på Lindex idag och fick hem den fina sammetskjolen:
Lindex Shop Online - Kjol
149 bucks på Lindex- skön som attans! (bild från lindex shop online)
Sen så testade jag såklart den superfina skjortan...
Lindex Shop Online - Skjorta
299 kronor för denna skönhet. Testade dem ihop och det blev detta:

VOILA!


Tur för er så blev ansiktet suddigt (eller så blev det suddigt eftersom kameran inte klarade av att ta en skarp bild på mitt hemska ansikte idag hehehe) för jag hade ingen smink och var lagom trött då jag testade skapelsen. Men så här vill jag gå, men tjocka ylle strumpbyxor och mina nya pjucks från dinsko.

Visst var det snällt utav honom?

Nu en suddig dagens:

Myspys kläder på en mysmojsig Pepita :)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!