Sidor

måndag 17 augusti 2009

För mycket just nu

Har en massa att tänka på, det är mycket prioriteringar. Inser nu att vi måste jobba häcken av oss så att vi kan börja på nästa projekt i tid, vill gärna hinna med 1 vecka med min baby men det är i mån av tid.
Har liksom inte tid att begrunda allt runtomkring mig, plugget kommer igång nästa vecka också! Jag är så glad att jag får ha vänner, jobb och kärlek runt mig men ibland vill man bara pausa allt och vara helt själv. Men jag behöver nog bara andas en stund och njuta av stunden, ikväll ska jag göra ett schema över allt som ska slutföras och sen så kommer det kännas lite bättre men vissa andra tankar kommer jag lägga på is tills jag känner att jag är mogen för att fatta ett vettigt beslut- man vill ju förlåta och lita på..men just nu är det för mycket.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!