Sidor

lördag 1 augusti 2009

Leggings tiden är inne

Mjahaapp :) (ett uttryck jag anammat under min vistelse här i guteland)
Nu när blåsten och regnet närmat sig har jag bestämt mig för att börja inhandla nödvändiga basplagg så att man klarar av vad som komma skall :)
Nämligen Leggings och strumpbyxor!
Dessa har jag beställt:
Leggings- H&M

Tights något kortare i benlängd med nitar på sidorna- lagom diskret men häftigt som detalj. Bra för både jobb och uteliv ;)

Fått världens hang up för sammet, har alltid gillat känslan av tyget men nu kan jag ha på mig det också!

Leopardleggings som inte utmärker sig så himla mycket- bra mjukis/fritids klädd :)

Alla bilder kommer från h&m shop online

imorrn ska jag upp tidigt för att kolla in MQ, din sko, cubus (ja igen) och Veromoda.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!