Sidor

tisdag 18 augusti 2009

Min dag som börja dåligt men som slutar bra!

Hello my loved ones!
Nu har jag haft en mycket lååååång dag, har haft så mycket i huvudet i kombo med att min sambo har helt vrickade tider så vakna jag 03.30 och kunde inte somna om. Så Pepita har städat, fixat iordning saker och glott på en massa dötv, dvs Xena krigarprinssesan och MTV. Sen gick jag på en rask promenad och möttes upp så åt vi god frulle på Mcdonken, en jucie och latte senare så gick vi hem för att fortsätta att fixa hemma. *gäsp* Känner hur sömnen knackar på just nu och vill att jag ska ge den lite av min tid :)
Så snart sååå ska jag göra den till viljes men innan så ska ni få se en dagens..det är ett gästspel i den också:

Dagens för mig och Hampus ;)

Visst poserar vi fint?
Eftersom jag jobbade i butik idag fick det vara propert :) svarta leggings med nitar- divided, tunika- gina tricot, jacka- hm trend armband- h&m barnavd glasögon- prada.

Finns så mycket jag vill skriva men då mina ögon inte fokuserar får ni läsa mer imorgon!

PUSS

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!