Sidor

fredag 7 augusti 2009

Schweizerbadet och minnen

Ska jobba denna helg, har förberett mig mentalt på att få stå inomhus denna helg då alla andra är lediga och badar och solar. Själv ska jag le stort för varje kund som har lust att tillbringa lite tid i butiken- bara det inte är en sysslolös helg!

Idag har jag varit på en resa genom minnena då jag och storsyster och sambon åkte till schweizerbadet, dalarö. Var där ganska mycket när jag var liten och minns resan dit och hur kul jag hade där, väl där ser jag att stranden är otroligt mycket mindre än vad jag mindes men lika mysig!
Tack älskling för att du körde i 45min för att få mig att återuppleva mina fina barndomsminnen!

Efter att vi släppt av storsyster hos henne bästa vän åkte vi vidare hem, då fick jag blodsockerfall. Så där satt E med ett monster vid sin sida och skulle köra 35min till, stackarn! Jag fick tom informera att oavsett vad han sa så skulle jag inte vara nöjd och det berodde inte alls på honom utan för att min mage kräver mat och han förstod! Väl hemma så gick vi och köpte på BK, ingen hit men det mättade iaf! (är sjukt sugen på a) tacoplåt b) Indiskt! Tror dock att Indiern här har stängt ner...*sorg*

Vi hann tom köpa den perfekta presenten till Theo! Precis det vi letat efter fanns där och väntade på att vi skulle hämta den så imorgon efter jobbet kommer E hämta upp mig för att få smaka på tårta och pussa på Theo!

Mina underbara tjejer sitter hos Pellie och dricker vin infr utgång ikväll...saknar dem som attans och önskar att jag kunde varit med. Tyvärr har jag bara sovit 5h inatt och känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre för varje minut.
Vad ska ni hitta på för kul i helgen?

Förresten så hittade jag scorette skorna.....dem fanns i rätt storlek.....borde jag eller borde jag inte?

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!