Sidor

onsdag 19 augusti 2009

Ibland vet man ibland inte..

Jag kallas för "moral-tant" av min storsyster, jag tar det som en komplimang! Jag lever som jag lär och ogillar egoistiska människor- karma säger jag bara! ;)
Av dem skälen har jag svårt just nu, har en älskad person i mitt liv. Hon har alltid varit en av personerna jag litat mest på, blev förd bakom ljusen en gång i tiden. Jag förlät och fick distans till det då jag flyttade till malmö för lite studier. Men nu har det hänt igen, har ont och även det inte är jag som är den som tar mest skada av att bli bedragen så gör det ont. Jag skulle inte kunna ljuga för henne och absolut inte dölja nåt- jag är 100% öppen med henne i både gott och ont. Därför gör det nog så ont...behöver tid bara...behöver känna att jag kan lita på henne igen...hoppas att jag kan bortse. Men man ska väl ta det goda med det onda? Det jobbiga är att jag inte kan ta detta onda, men vi får se. Hon är ju viktig i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!