Sidor

fredag 15 maj 2009

Wish list

Måste bara visa upp vad jag önskar mig från höstens kläder.
Först ska jag köpa lacktight- jo jag vet, det skulle man ha köpt i våras meeeen.
En massa nitarmband eller silver armband
klänningarna från divided exklusive som jag visade tidigare och nu till måste ha;
Dam Mode (Bilderna är lånade av Linn)

1:a plats 

H&M Trend- Vit Fejk pälskjacka- JAG MÅSTE HA DENNA!! Till trend kommer denna vackra jacka som jag kommer gå runt med denna höst.

2:a

Oversized sliten skjorta från h&m Trend. (tänk er denna med lacktights och pumps/ låga boots)

3:e

Paljettjackan- ett måste för garderoben detta år, det kommer nog slå stor i höst eftersom nu är pasteller den som har tronen :)

Well det var allt-nu FRUKOST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!