Sidor

lördag 9 maj 2009

Min hemlis

Jag höll en hemlis för någon som jag aldrig kan hålla hemlisar för, nämligen kusinen! Det hade planerats en middag vid piren i Norrtan och jag med några till bilade upp för att fira henne på hennes dag! Kände mig lagom dum när jag pratade med henne på dagen och inte sa att jag skulle in och möta upp henne på hennes födelsedag, men ack så lurad hon blev!
Mycket trevlig kväll måste jag säga! Dock fick jag migrän hela vägen hem så jag bara la huvudet på kudden (efter två migrän tabletter) och somna sött.


2 kommentarer:

  1. ett stort j*vla TACK för igår!!!
    jag fattade verkligen ingenting...och jag fattar inte hur du kunde hålla dig! Jag är sämst på att hålla masken.
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Leslie ser verkligen glatt överraskad ut....hahaha

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!