Sidor

söndag 17 maj 2009

Nya solglasögon

Nu när dessa nya är införskaffade så går solen i moln och så ska det regna, men vafn?? :)
Som det ser ut nu så kommer nog solen fram på tisdag, då får jag visa mina fina/fula bågar. Dessa är inte bara coola utan bra solskydd med polarisering!
Solglasögon Trend= Retro gubb
Dessa snygga bruna solglasögon kommer från Polaroid, kostar bara 610 spänn. Jag brukar köpa solisar som ligger på tusenlappar, kommer ske iår med vet jag. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu vilken men dessa var väldigt välkomna. Ska testa polariseringen på tisdag! :) 
Idag kom chefen förbi, fick höra så fina vitsord från dem att jag blev rörd ända in i själen. Uppmuntran och uppskattning ger en så mycket självförtroende, man borde uppmuntra varandra oftare! En dagens får ni inte eftersom jag missade helt att ta kort på den, är så otroligt trött så jag har redan bytt till sovkläderna. Ska gosa in mig på soffan och kolla (läs: sova) på tv, alla här sover redan allt ifrån min E till mina missar.

Imorrn kanske jag tar mig in till stan för att hitta skor som är vettiga till jobbet :)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!