Sidor

tisdag 5 maj 2009

småplock till hemmet

Har kikat lite småplock som vore fint till hemmet, nu när hösten på väg bort och sommaren på ingång så vill man att inredningen ska vara lika somrig.
Därför ska vi byta klädsel på kökstolarna till gräddvita (tur att man kan tvätta dem) och införa mer färger i köket. Köpa fina dukar/ tabletter och inredningen utav altanen! I år måste det ske! (eller så lägger vi pengarna på en en mysig spa-weekend?)
Anywayz, här kommer lite plock:
Inredning
Indiska Lykta 279:-// Fin lykta till Altanen- får kvällarna då jag och sambon myser med fika ute på sommaren.
Lykta
Sedan vill man ju duka upp fint, det är faktiskt detaljerna som gör allt :)
Jag ser framför mig hur jag bjudit in på fika, jordgubbstårtan är färdig och kaffet har kokat färdigt. Ute skiner solen lagom starkt en sommarkväll och detta dukar jag upp på en fin broderad duk / färgglad duk.
Matkupa
 49,90:- Indiska //Matkupan som håller flugorna/myggen/bina- borta :)
Tekopp
Tekopp 79,50:- Indiska//vacker romantisk kopp som matchar sommarens färger. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!