Sidor

lördag 9 maj 2009

Gårdagen

Min klädsel var för gårdagen lite slappt, men uppklätt :) Hur nu den kombon funkar, men här får ni se!
(Går)dagens klädsel.

Första bilden tycker jag visar byxorna bättre men annars hade jag outfit:en som visas på höger sida.
Idag var jag runt i stan efter att jag slutade på jobbet och hittade en massa fint! Fotade med mobilen så det kommer upp imorgon hade jag tänkt. Det finns en klänning som jag smälte för, köpte dock inte den fast det fortsätter att dyka upp i huvvet :)  Gjorde ett impulsköp, klockan var två minuter i 18 och jag hann inte testa den, ack så dumt! För när jag testa hemma så satt den inte alls snyggt på mig, men den är riktigt snygg! Passar inte min kroppstyp men jag tror den skulle vara jätte snygg på kusinen. Så på måndag lämnar jag tillbaka den..och kanske plockar upp klänningen!

Jobbet
Idag var första dagen i butik på VÄLDIGT länge, jag hade så himla kul! Skulle sluta ett men kom därifrån vid två istället, så kul var det! Hade lagom mycket att göra så att jag kunde få ett hum på var alla saker ligger någonstans. Valde inte dem bästa skorna att jobba i bara, så nu när inlägget är klart ska jag vila fötterna på väggen. Ett knep som jag vet funkar riktigt bra! Eftersom butiken ligger lite avsides så hade dem inte sålt några par Bottega solglasögon från kollektionen som var något/några år sedan. MEN dem är fortfarande högst aktuella och super snygga! 50% off på priset, ska ta kort på dem och lägga upp dem här så att ni får se hur läckra dem är och vilket kap det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!