Sidor

tisdag 12 maj 2009

Affärskvinna?

Jag kom underfund med att jag inte har en svart pennkjol, alla måste ha en pennkjol! Och så måste jag såklart ha en svart kavaj, så det måste införskaffas BUMS! Dvs, imorgon ska jag kolla efter detta och se om jag köper trend kavajen el om jag hittar det på röda korset? *fast jag är riktigt sugen på trend kavajen!* Tror det kommer vara ett bra tillägg till min business closet, känns alltid så svårt att veta vad man ska ha på sig när det kommer till affärsmöten. Jag vill ju inte komma dit med tyg/lack tights eller andra coola kläder som kan ta bort uppmärksamheten från det jag vill informera. Men håll tummarna nu, jag vill verkligen få denna kund!

Dagens

Jeans tights från veromoda, svart tisha från monki, halsband från Day och pumps från deichmann. Håret hade jag låtit självtorka (troll) och mina älsklingar- pilotisar från Prada. Insåg idag att jag måste införskaffa nya brills men det blir efter sommaren!

Nu ska jag surfa efter kläder åt E, för på torsdag blir det shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!