Sidor

tisdag 5 maj 2009

Minoutfit.se

Japp, nu är det så att jag joinat minoutfit.se. Inser nu att jag kan skrota min mobilkamera, den är alldeles grynig i bildkvalité så nu är det bara att ladda batterierna på digitalkameran igen. Går säkert mycket bättre att ta kort på sig själv om man har en bättre kamera.
Så ni får se vad jag har lagt upp för något, en dagens med andra ord ;)
Dagens Outfit


Igår när jag satt uppe till tre på natten så låg min annars så fina misse på skrivbordet och snarka. Han var ingen vacker syn ska ni veta!

När jag väl tog kort så blunda han lite mer, annars så var ögonen halvöppna- vi är ganska lika min lilla affe och jag ;)

Stackars mina missar, nu när det regnar verkar dem tröstäta. Har aldrig sett skålen bli så tom på så kort tid som den är nu, skulle jag visa godiset så skulle dem säkert bli alldeles galna.

Dagens Tips!
Armband är jag annars inte så värst förtjust i, är dem för smala så läggs dem inte märke till. Så nu när jag hittat breda och ståtliga armband är jag redo att bära upp dem! 
Armband
199:- Indiska
Armband
149:- Indiska

2 kommentarer:

  1. eeh, vad definerar du som "smala" armband?
    haha, det där måste vara dom fetaste armbanden som marknaden kan bjuda på just nu!

    SvaraRadera
  2. Lellan->Jo men det är ju det jag menar, nu när det är så storas kan jag tänka mig bära armband :) Feta ska dem vara :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!