Sidor

torsdag 7 maj 2009

Nyheter och skönhetsfel

hello, ska snart röra mig mot sängen och är mäkta stolt över mig som inte sovit på dagen! Har fixat både visitkort och logga till kunden och jag är stolt över vad jag fick ihop :) När kunden har lanserat sin sida ska jag visa er!

Imorse tog jag två bilder på mig, trodde jag skulle ha mer påsar under ögonen än vad jag hade. Kan säga att jag kände mig som en zombie!

Ego-girl
Jag har två läppstift som jag aldrig skulle klara mig utan, och det är denna lancome och en till från lancome som jag bara älskar! 114- Rouge Glamorama och den jag har på mig heter 167- Rubis Flamboyant. Båda går i röttrött men den jag har på mig går mer åt rött/orange.

På denna bild syns det verkligen att Pepita är trött, togs som sagt imorse!

Idag var jag runt stan och flängde, skulle köpa present till min kära kusin som fyller år på fredag men som jag får äran att fira på lördag! Vi ska fika med mor min, som jag har delat en present med till kusinen. Är lagom avundsjuk på den, varför? Jo, för den är helt underbar! Funderar på att köpa samma till mig eftersom den är så såsååååå *kär*, det och strumpbyxor! Har insett att jag är i desperat behov av strumpbyxor, svarta  och nylon strumpor för varmare dagar i mina cowboyboots.
När jag sprang runt i stan så fick jag en massa olika provparfymer, kändes som min födelsedag! Vilken tur att jag gick runt där och inte på söder då ( det brukar vara mitt hak annars).
Present till moi
Kylie Minogue Couture- ska testa och bedömma
Boucheron- "A floral- woody fragrance" Eh? Låter inte så bra men som sagt ska väl testas!

Sarah Jessica parker- Dawn, Endless och Twilight
Har gillat hennes tidigare parfymer så jag hoppas det blir lika nu denna gång, vill gärna variera mig i parfym. Mitt signum är fortfarande Je'adore-Dior, men måste bryta ibland väl? Eller vad tycker ni? När man hittat något som passar en ska man bara använda den då eller variation?

1 kommentar:

  1. Jag tycker att man iaf bör ha minst två. en vardagsparfym, ens signum, och en för fest o.d.
    Men jag skulle kunna ha hur många som helst. En för varje tillfälle, haha. Ibland kan jag tycka att en vid stil kräver en viss doft, så det så! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!