Sidor

fredag 29 maj 2009

Mode för killar

Idag shoppade vi åt E, eftersom han ska på en stor 30års fest så letade vi efter en snygg skjorta som inte är för tjock i material (inga svettningar tack!) och som får vara lite färgglad så att han kan använda den mer än bara för festen.
Vi hittade en super snygg skjorta som är blå och luftig i materialet från Jlindeberg, sen gick vi förbi JC- som hade utförsäljning utav butiken. Halva priset på allt, vi hittade en skitsnygg skjorta från Acne och en cool väska som han kan använda till heta sommardagar då man lägger ut en filt och korkar upp en kall öl :)
Reslutatet?
Herr Mode

Acne herr skjorta- 900kr
En lite genomskinlig skjorta från acne med glada färger- trots att det inet ser ut så på bild. Men när jag tog ett kort på närmare håll ser ni att den är ganska färgglad. Kommer vara så snyggt till chinos och typ en stråhatt. Vid kyligare kvällar skulle man kunna ha en jeans jacka- men det har inte gått igenom ännu.( alltså hos herr E)
JLindeberg Blå skjorta i bomull med blå knappar och liten krage ca 900kr
Jlindeberg skjortan, den ser lila ut på lilla bilden för att min kamera på min mobil suger! Och belysningen likaså ;) Men den är i samma färg som den större bilden, blåå blåå fina blåa färgen.

Jag påbörjade dagen med att kika igenom min kalender och mailade och fixade en massa- sen blev det jobb ute i altanen. Lovely

Nu har jag blivit anklagad för att ha städat bort E's trimmer, han tjata och tjata så pass att jag höll på att tappa fattningen. Jag sa att jag är 100% att han lagt bort den, så satsade vi pengar. Vem hade rätt tror ni? Jo jag som vanligt :D, vann vadet och förväntar mig mycket kli på arm och huvud. Vad man står ut ibland alltså, men man älskar honom ändå :)

Nu ska jag sova, imorgon ska jag slänga ut mig i det fina vädret, vi ska cab:a ner i solen på väg till systemet och kanske ta ett stopp i en park innan vi rör oss hem igen. Men en sak är säkert- Pepita ska inte vara inomhus imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!