Sidor

onsdag 27 maj 2009

Mina köp

Hejsan!
Var rätt nöjd med mina kläder idag, slappt och skönt för jobb. Inviger min nya fina topp från Zara, så har någon dumbom spillt kaffe över hela disken som jag såklart får på mig. Så jag dolde det bland vecken som jag tejpade (?!) ihop så att man inte behövde tro att jag var en första klassens gris. Så en dagens blir det inte, då min nya topp ligger indränkt i vanish- jo jag är helt frälst i den produkten. För den funkar! :)

Mina köp då? jo, nu kommer det bilder!
Shopping

Ljus blå Tights med gulddragkedja- H&M- känns som strumpbyxor och är bekväma som bara den! En härlig sommarblå färg! Pris? 149!
Man vill ju ha långa loosefit linnen nu, tycker det är snyggt till både short och legging! Denna har ganska stora armhålor. Snyggt med bikini-bh under! Ska köpa det imorrn, bra att ha något att bada i också ;) Köpte denna och i vitt på h&m- ska finnas i alla butiker. Priset? Jo ynka 79.90!
Mitt super fina vackra linne från Zara, hade på mig den idag med mina haremsbyxor och svarta sandaler som var köpte från NY.  Om den överlever kaffe fläckarna kommer den vara väl använd i sommar! Priset? 129!

Klänning/Linne med volanger i svart/vitt
Köpte den för att det skulle vara min lilla svarta- men det är ju ett linne. Eftersom jag är så kort så passar det även som en klänning för mig. Om du är över 1.65 så kan det vara en idé att testa en stl större för att se om den blir längre då? Denna kostade som det brukar från h&m- nämligen 249:-

Dagens köp?

Orange och pastellrosa. Ikväll ska en av dem invigas! Ni får se resultat imorgon..

Hela min kropp pirrar av sommarkänslor, gotland och sol och bad känns som det närmar sig. Just nu mår jag riktigt bra, är så glad! Känns helt otroligt härligt, i helgen är jag ledig och då ska jag lapa sol (om vädret stämmer överens med en)

Hur är det med er? Har ni börjat få mer energi och känner ni av sommarpirret?

Puss!

2 kommentarer:

  1. Hallå gladis!
    Jo tack, livet är bra i Uppsala...men snart är det inte Uppsala som gäller för fröken Niklasson längre....whieee whieeee!
    Härligt med sommarkänslor, eller hur! I love it! Men du kan glömma att jag tänker tävla med dig om att bli brunast i sommar...haha...sådant tävlar man inte om med en latinare...om man är en ljushudad svenne vill säga...haha. Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Sara-> Jaså vart ska globetrotter Sara ta vägen? hehehe, jag satsar på att bli svart iår- tror det passar mig! ;) *asgarv*
    Jag kan inte tävla emot dig i vem ska kan få mest solblekt hår för du och dina gyllenelockar går inte att tävla mot.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!