Sidor

torsdag 21 maj 2009

Bekväma skor!

Jag är på jakt, efter dem bekvämaste jobbskorna som inte tar död på ens plånbok! Vill ha ett par så att jag inte halvhaltar mig hem efter att få stå timmar, hur är det möjligt detta? För några år sedan jobbade jag heltid med detta och nu så tål dem inte att stå 7h i sträck!? Är det verkligen åldern som tar ut sin rätt? Men jag är bara 25år inte 75år! *ålderskris*
Har ni några tips på sköna/ bekväma skor som ni använder på jobbet, helst några som inte kostar mycket? ;)

Annars så har jag ledigt imorgon från extra knäcket men måste få in en beställning för det egna företaget, skickar in den imorgon bitti så är jag ledig resten av dagen! TJOHOO!
Var sugen på utgång idag med det blev inte av, så som mina vader värker så är det lika bra det.
I helgen ska vi tjejer ut (sen att killarna hakar på förtäljer inte historien) som förr i tiden, ska bli riktigt kul! Sen är det inte riktigt säkert att E hakar på, han var lite osäker men M's kille ska haka men han får nog kul med oss ändå ;) Vet inte om jag ska ha lockligt el rakt hår, plattat eller bara självtorkat, fläta runt pannan el utan. Har ni åsikt, så berätta!
 
Idag så träffade jag Pellie, vi skulle leta efter skor och baskläder, jag hittade två baslinnen som jag kommer använda flitigt under sommaren och en vit topp från Zara, tro det eller ej men tjejen som hjälpte mig vad hur trevlig som helst! Fick t.o.m ett genuit leende från henne! Hurra! Nu kan jag shoppa där igen utan att vara rädd för att gå till kassan.

Igår så lockade jag håret, liknar min mamma ganska mycket när det är lockigt. Det känns lite ovanligt men jag gillar det, tar däremot 20-30min att få lockarna. Har lånat ut mina värmespolar som annars tar ca 10min att locka klart håret, ska nog ta hem dem nu eftersom jag nu fått hårlängden för att använda dem. För er som inte har hästman och har mer normala hårstrån så måste ni testa plattången, super enkelt och bra! (det var en komplimang, mitt hår kväver min sambo när vi ska sova ihop)
Frisyr
Dagens Outfit

herr skjorta- divided (lånad av E), topp från Zara, jeans leggings, väska och halsband från H&M, retro solglasögon från Polaroid.
Så här såg jag ut idag när jag och Pellie sprang igenom gatorna, vet inte varför men så fort någon ska ta kort på mig så spänner jag ut armarna.
Som om jag vore redo att flaxa bort, hehehe

Vad har ni för planer för långhelgen?

2 kommentarer:

  1. Vacker! som alltid :)

    SvaraRadera
  2. "Kväver min sambo när vi ska sova ihop"....haha...you are such a dork! Du skriver mycket underhållande, vackra du!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!