Sidor

fredag 22 maj 2009

En dagens och lite mer

Hello, nu sitter lillan och kollar på Twilight- att hon inte tröttnar :)
Själv känner jag hur tunga mina ögonlock börjar bli och känner att sängen kallar, men inte riktigt ännu!
Nu är saker planerade, ska på fest på lördag troligtvis utan min baby. Ska bli kul att få skaka på den lurviga! Så imorgon händer inget särskilt, då ska jag ta kort på köpen jag gjorde med kusinen häromdagen. Idag hade jag faktiskt på mig ett linne som jag köpte då, en vit vanligt en. Super snygg! Kände för att vara ganska så enkelt klädd så svart/vitt lockade mucho, så släppte jag lös mitt hårman i luften när E körde ner cab:at. Kan säga att jag såg ut som en av dem där små trollen med hår som sticker upp (fast deras hår brukade vara i blått eller i typ rosa) när vi gick in på Mediamarkt. Har inte hunnit sitta så mkt med min datori, men är lika nöjd för det. Nu ska jag hitta en snygg väska till den också! Men E har hunnit sitta med den, han är riktigt sugen på en själv märker jag. Hoppas han köper en, då kan jag ha min för mig själv! ;)

En dagens!
jacka och väska från H&M Trend, linnet är från h&m, tights med knappar vid fotleden veromoda, sandaler köpta i NY. (saknades ett halsband känner jag)

Nu ska jag sussa!

PUss

2 kommentarer:

  1. är det inge bra med din svarta dataväska som du har här hos mig?

    SvaraRadera
  2. näääj, den är ju inte optimal. Vill ju ha en snygg Ny väska till min fina nya macbook :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!