Sidor

måndag 4 maj 2009

Matthew Williamson del 2

Nu ser man fram emot vad del två av Matthew Williamson för H&M! Det sägs att det ska komma till de flesta H&M butikerna, utom kanske de mest exklusiva (som klänningen) men för oss som inte riktigt vill lägga 2000 för en klänning så behöver vi nog bara strosa till närmsta H&M och inte köa till kaos :) Men mer om det senare, nu ska ni få se mina favoriter ur kollektionen;
Matthew Williamson del 2 H&M
Underbar klänning, har ingen aning vad priset ligger på men jag skulle väl tippa på samma pris som den andra underbara långklänningen som släpptes innan. Hade jag pengarna så skulle jag köpa! 
Jätte coola jeans, men min favorit på denna outfit är Västen! Hur cool som helst!
Fin sommarklänning! Snyggare med en mindre storlek till modellen...

Ahh, kan se mig glassa i den på väg till stranden i Kroatien...dessa var mina favoriter men vad ser ni fram emot från denna kollektion?

Vill ni se mer utav kollektionen så kika på  Marie Claire så får ni meddela vilka ni skulle vilja köpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!