Sidor

fredag 29 maj 2009

Jobb jobb joooobb

Godmorgon eller snart god eftermiddag ;)
Har varit uppe ett tag nu och tagit hand om det praktiska så att det inte ska distrahera mig när jag jobbar. Så som att hänga upp tvätt och satt igång en 30 vittvätt, plockat undan lite och sitter just nu och funderar om jag borde fixa frukost. Min mage kurrar..hungrig! Jag minns förr i tiden då jag kunde gå omkring utan frukost i magen och det gick hur bra som helst, nu skulle jag falla ner och dö om jag inte fick i mig frukost ;)

det tråkiga är att vi inte har någon frukost hemma, vi har pålägg men inte brödet, vi har inge gröt och inge ägg....Ska nog se om jag kan luska fram nåt ändå :)

Nu tänkte jag att jag ska jobba lite, vi hörs senare!

Är så himla glad- för nu skiner solen och fåglarna kvittrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!