Sidor

lördag 23 maj 2009

Kaputt

Idag är huvudvärken (och feber) som bortblåsta, är så glad att vakna idag. Dock vakna jag med ett nyck och trodde jag försovit mig, har glömt att jag kan få sånt när jag jobbat i butik innan. Men icke, idag är det LÖRDAG och jag är ledig! tjoohooo!
Väntar på B & hennes kompis S som ska komma förbi så ska vi åka till systemet och handla spliiit ;) Nä det blir några corona. Jag ska försöka ta en tupplur, jag sover alltid för lite när jag ska festa- av nån anledning. Då blir man ju hemsugen vid 01, inatt ska jag inte åka hem förräns kl 02! hehe om inte senare, men det är mitt mål. 
Ja ni vet, ålder tar ut sin rätt numera, när jag är 40 kommer jag sova kl 20 :)

Så vad ska inhandlas idag? Jo, ska kolla väskan, baddräkten från lindex, bikinin från lindex, corona, nagellack, strumpbyxor och sen ska jag äta gott!!

ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!