Sidor

söndag 10 maj 2009

Igår så hittade jag en jättefin klänning som man kan använda till vardags på Åhlens, den kommer från märket Nakkna och kostar lite över tusen kronor. Ousch- kanske ni tänker men, visst brukar man kunna lägga några sju hundra lappar på nåt som man tycker är coolt men som man aldrig har tillfälle att använda så ofta? Denna kommer kunna vara din framtida mysklänning! (dock för hösten)
Nakkna, grå supersnygg klänning!

Min frisyr

Dagens outfit

Nu ska jag kolla på film med min baby, Mission Impossible 3- weehoo! En riktig action film- lover det är jag det! ;)

Hur var er helg? Några kap?

2 kommentarer:

  1. Michael sa att en anledning till att han längtar upp igen är att få gå på bio med dig, eftersom ni har samma filmsmak :)

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är som indian! :o)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!