Sidor

lördag 16 maj 2009

Inredning hos Pepita

Jag tänkte visa hur duken blev med stolarnas nya överdrag! Tycker mer och mer om duken vi köpte igår, tror krocken med stolöverdragen var det som gjorde det.
Så vad tycker ni om detta då?
inredning hos mig

Innan- med stolar och bord från Mio, samt lite inför middagen dukning. Gott var det med tacos!

Så såg det ut när jag bytte fodral, tycker ni att det ser bättre ut el ingen skillnad?


Till allt så la jag in en rabarberpaj, det var gott som efterrätt! Mysigt med med en lugn fredagskväll, hur var er?
Nu ska jag välja kläde rinför imorrn sen ska jag krypa till sängs, sms:ar en bild på marc jacobs brillsen imorrn.

Kram och godnatt!

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint med överdragen. Får komma hem till er snart och se det irl. Hoppas du får en bra dag på jobbet och har lite energi kvar att ha roligt med mig!

    Ses ikväll snyggo! Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!