Sidor

tisdag 5 maj 2009

Strö jobb och extra knäck!

Hejsan!
Nu är det grått ute igen, vad skööönt! Idag har jag lite nyheter, är väldigt nöjd med visitkorten jag fått ihop och levererat flera skisser. Ska kolla om jag kan visa dem senare...
Idag ringde också optiker-butiken som jag gärna ville extra knäcka för, så nu har jag ett extra jobb som låter mig jobba med mode/glasögon och kundkontakt! TJOHOO! Så förutom att jag får jobba med mitt som jag älskar får jag dessutom jobba extra på ett ställe som jag känner igen mig på och som jag trivs med, livet kan inte bli bättre nu va!

Ska hoppa in i helgen någon timme bara eftersom dem behöver någon akut, sen ska jag träffa kusinen igen för att fira hennes födelsedag. Bio eller dylikt låter väldigt lockande :)

Annars så väntar mitt företag på ett svar på möte med en liten optikerkedja om dem vill köra, för då blir det mycket att göra. Men det är ju där jag är i mitt esse! *hoppashoppas*

Hörs lite senare igen

1 kommentar:

Tack för kommentaren!