Sidor

torsdag 28 maj 2009

träff med syrran

Idag har jag umgåtts med syster och en snabbis med S, vi åt alla lunch ihop. Vi var alla lika utsvultna så det blev att vi alla slängde i oss maten, sen snackade vi lite innan S var tvungen att dra vidare. Det blev en recap på vad som hänt i Stor systers liv och hennes veckor i värmland. Hon sa bl.a. att hon kommer flytta dit, kom som en stor tung sten i magen då...jag vill att hon ska vara lycklig men det blir tråkigt att inte ha henne i sthlm. Vi hade iaf jätte trevligt ihop, vi skulle ha satt oss ner och fika men tiden flög iväg så vi hann inte riktigt snacka ihop oss om allt. Vi ska börja planera en stor fest som ska vara för vår lilla lillsyster som fyller 15 år...kanske måste sluta kalla henne för lillan?  :S 

Dagens Tips!
Dessa snygga sandaler var ju rena bomben! Nitar och en liten klack, helt underbara! minns inte priset, men tror det låg på runt 599:- och finns på Bianco. Jag har alldeles för många sandaler och skor, så jag fååår inte köpa dem. Fast jag har inget som liknar dessa....är rätt sugen. Funkar ju som en partysko också!- Skit också, vill ha!

Idag hittade jag riktiga snyggingar- både på Zara och på H&M
Shopping!
Denna ursnygga vita t-shirten är från Zara, den är lite halvt genomskinlig och lös med ganska så mycket urringning. Priset ligger på 149:- kap kap kaaaap.
detaljer- tyget är underbart..

Min absoluta favorit!!
Divided exclusive- byxdress
Köpte denna super fina byxdress från Divided Exclusive- så himla fint tyg! Känns som siden, och har en hög midja och kortkort. 398 spänn för denna dyrgrip (tack nasse för tipset!) den sitter så super fint på mig! Tror det är unika tillfällen då man blir kär i plagg och detta är en av dem.
Detaljerna kring bysten
detaljer- hög midja med veck. UNDERBART!
Fick frågan om jag skulle använda den som midsommar dress- tycker den är för party för det utan har en annan klänning för det. 

Långklänning med blommor- Lindex
Klänning från Lindex- midsommar långklänning, som kommer vara utmärkt till födelsedagarna och middagar ute i solsommaren!


Lovade visa upp mina naglar igår, så här fin blev den orange-färgen som jag köpte igår. 


är så glad! Det ser ut att vara skinande fint väder i helgen plus måndag, lovely!!
I helgen ska jag och tjejerna träffas för att yla singstar hos nasse- DET kommer bli kul! Hur ska ni avnjuta denna helg? Jag kommer ligga i altanen och svettas, kanske drar till badplats? Är det kanske för tidigt för det?

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!