Sidor

torsdag 14 maj 2009

Mina dagar

Förlåt för dålig uppdatering!
Nu kommer det mycket bilder och nyheter, imorgon ska jag hoppa in i en butik i en galleria. Var lite nervös över klädkoden eftersom dem brukar gå runt i kavaj och kostym byxor men så fick jag veta att jag fick klä mig som jag ville! Schysst! Något snyggt ska det bli iaf!
Gick runt i stan idag, egentligen för att möta lillan och lillbrorn och storsyster men dem beslöt sig för att åka till nån hage och kolla på kor och det gick över tiden så jag fick strosa själv. När dem väl kom fram så var samtliga trötta (jag inkluderad) och sa snabbt hejdå. Då kom E fram till stan, vi skulle gå och käka med jag hade så sjukt ont i fötterna att vi fick leta efter ett par emegency flippisar. Då hittade vi en jätte fin duk på Indiska som vi shoppa hem.

Shopping

Denna skönhet till bordsduk från Indiska kostade 229 kronor och heter Tropic. Kommer passa så fint till dem nya kopparna som ska inhandlas imorrn :)

Undertiden som jag gick runt själv och gav mig blåsor på fossingarna så hittade jag denna gubbkavajen, den är prasslig i materialet och hade en reva bak. Så den ska man sy ihop och börja använda!
H&M svart kavaj /jacka 498:- fick den för 98:-, hittade den i en annan butik för 229 (den var på rea) så den finns kvar. Vi får väl se hur snyggt det blir att sy ihop den men för 99kr så använder jag gärna sönder den.

Min sötnos till bror får ni också se, han har så fina söta fräknar på näsan också!
Martinsito kallar vi honom för ;)

Dagens Tips!
H&M svarta Ballerina med en "ros" på 149- (tror jag). Urgulliga!
H&M bruna sandaler med guld eller svarta sandaler med silver på. Så otroligt coola! Dem skulle jag köpa bums om det inte vore för att jag har grymt många skor. Dock ska jag inhandla ett par som jag kikat på, ett par svarta boots.

Ikea köpet! (Gårdagens)

Dessa fina likör glas blev det, fina va? Råkade säga : handblåsta glas när jag menade munblåsta, fick nog några att fnissa åt mig på ikea. Meeeen jag bjuder på det! ;)

Det blev ingen topshop/topman för oss idag, mina fötter klagade och E's mage krävde mat, vi panik inhandla ett par svarta flipflop och kröp till donken. Efter en massa skitmat vart man groggy och beslöt oss för att det var dags att tacka för sig :)
Nu ska jag byta fodralen på våra köksstolar så att det passar med duken, så får ni se helhelten imorrn!
PUSS!

1 kommentar:

  1. Jag såg skorna förra veckan. Ursöta!
    men säkert lika hårda och platta dom dina ballerinor och jag har redan uppfyllt min kvot för i år av köp av för platta skor ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!