Sidor

fredag 8 maj 2009

Stor hemlighet!

Jag bär på en hemlighet, som jag inte får säga nåt om men snart. Snart får jag dela med mig av den och jag längtar!
Idag är jag riktigt pepp, är som vanligt i brist på sömn men vad gör det när solen skiner så fint?
Om jag ska vara helt ärlig så är jag pirrig, för imorgon ska jag jobba i butik igen! Bara extra, har inte släppt mitt egna men det är skönt med variation. Men herregud, det finns många konstiga människor därute kan jag meddela. Dom är både roliga och skrämmande men det är det som gör det så kul att få jobba med människor!

Idag ska jag gå över till röda korset och lämna en bunt med kläder, jag vet att jag sa att jag inte är den typen som säljer mina kläder. Men att ge bort är en annan sak, jag kommer inte använda dem därför ger jag till dem som behöver/ vill köpa dem och ger pengarna till röda korset. Vi har det som vana att sortera och ge bort kläder i min familj så jag är van att sortera och lämna in. Sen kan jag kika bland deras kläder och se om jag hittar nåt kul! Två flugor i en smäll, right? :)

Har ni någon favorit second hand-butik ni kan rekommendera? Vad var det för kap ni gjorde?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!