Sidor

tisdag 19 maj 2009

Önskedrömmar

Imorgon ska jag kolla runt lite, framför allt så ska jag försöka hitta bikinin. Ingen som tipsat något så jag får hoppas att jag hittar den ändå.. :)
Kollade även runt på monki, måste som sagt hitta skor som inte dödar mina fötter. Att vara tvungen att lägga flera hundra lappar på skor som är från ecco är inte min dröm så jag letar runt. Hittade ett par som är a) coola som få b) har mycket sula! Jag har sett dem ett tag och alltid varit småsugen på att köpa dem, men eftersom jag har typ 5 converse kändes det lite små onödigt. Men det var innan värken i fötterna.
Monki

Skorna är jag ute efter, dock är resten av kläderna super fina! Skulle behöva t-shirten, shortsen och kläningen! (hm..okey jag beehöööver inte klänningen men den var fin!)
Jag behöver fortfarande business kjolen, känns som ett måste nu när man försöker driva eget. Känner man sig mer business kanske man agerar mer så? Pondus i kjol?

Nää nu måste jag sova, vi hörs imorrn via min mobil..räknar med att vara trött på kvällen!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!