Sidor

måndag 18 maj 2009

Sommaren->hösten

Sommaren har ännu inte kommit men ändå så längtar man till höst modet!
Kanske för att all regn och blåst får en att känna som att det bör närma sig höst? Näää, jag vet att jag längtar till höst modet! Och nu fick jag veta något väldigt positivt, lite av vad man kan förvänta sig i höst kommer redan ut i sommar! Dessa läckerbitar ska jag kolla efter i butik redan i Juni!
Skor Hösten Dam Mode

Bild från Fashion Flash
Vem är det som levererar dessa snyggingar? Jo nämligen DIN SKO! Så otroligt snygga skor, känns verkligen som kedjorna börjar ta över. Så nu kan man hanlda mer utan att ruinera sig ;) Dem kommer att börja sälja ur deras kollektion redan i sommar.




Bilder från Carolines Mode
Din sko lyckas även till hösten!kolla vilka snyggingar!

Dessa från Carolines Mode
Åh, när jag har tid ska jag göra ett kollage på vad jag ska shoppa till höst! :)

Nu till varm choklad, har ont i halsen och känner mig febrig! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!