Sidor

onsdag 27 maj 2009

Min dagens

Hello, vet att jag varit dålig på att uppdatera! Sorry lorry!
Jag har jobbat ute i solen idag, mycket fick jag gjort trots värmeböljan som var idag. Ringde ett ganska så viktigt samtal som tyvärr inte fick någon återkoppling :S Han lovade dock att ringa upp mig och det hoppas jag han gör innan x-ta knäcket börjar kl 16 imorrn.

Imorgon ska jag ta mig in till stan för att fixa ärenden i banken osv, kom på att en faktura måste skickas iväg också. *ställer en påminnelse i mobilen* Sen ska jag unna mig en god fika och lugnt sitta och jobba i stan innan jag ska ta mig till extra jobbet. Ska försöka hitta väskan jag önskat mig :) Den var ju såklart slut i gallerian..oj nu känner jag att jag gjort många noteringar under detta blogginlägg. 

Det vart en spontan inbokning utav grill eftersom E fått i sig en massa sol och ville passa på, men sen kom regn och vi åkte till thai:en för att handla otroligt god thai mat!

Det hela sluta med att fyra hungriga vargar glufsa i sig maten och avslutade kvällen med film och muffins/glass. Tack B & A för en super trevlig kväll!

en dagens då?

Gina tricot klänning, h&m sandaler
Fick ju sätta på mig något lätt så att jag inte skulle smälta i solen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!