Sidor

torsdag 28 maj 2009

En stressig morgon

Nu sitter jag på tåget in till stan, har rensat i rummet som jag använt som kontor eftersom vi kommer få besök idag och ett tag framöver, städat (läs yrat) omkring och dammat av och plockat undan. Då kollade jag på klockan och insåg att jag hade 10 min på mig att duscha, klä mig och packa ner allt i en annan väska. Jag var blixten! Hann med allt sprang så snabbt ner i hallen, hittade inte min jacka, tog det första bästa och rusa ut mot bussen med klackarna i handen, jackan i armhålan och håret ska vi inte ens snacka om(det droppar fort. Om mitt hår) och hann precis med bussen. Nu tittade jag på mig och insåg att jag fått med mig en katt också...eller det ser iaf ut så eftersom min misse alfons har sovit på min jacka! Jag ser med andra ord för jävlig ut...ja man skulle kunna säga; som en genomdränkt katt! Hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!