Sidor

onsdag 1 april 2009

Våren, yeees!

Nu har solen äntligen börjat besök vår altan, det är vid dessa tillfällen jag är glad att man jobbar för sig själv. Då kan man ta små solpauser och få mer energi än man får av red bull!
Jag lovade berätta om min helg, var hos min moster i helgen och invigde mina nya strumpbyxor från lindex med en svart vippig kjol och svart topp. Det var dystert väder så jag matchade kläderna med det ;) Vi hade en tjejkväll hos henne och satt och spela kort och drack vin till sent. Mycket trevligt! På lördag så åkte jag och Pellie till henne där vi möttes av E för att göra oss iordning inför M&D's fest, där träffade vi nasse och hennes kompis. Jag försökte få Pellie att flirta lite och jag tror jag lyckades en aning iaf! :) Eftersom E körde så åkte vi hem runt tolv, det var grymt skönt att få skjuts hem...man kan bara hoppas att E ställer upp igen. 
Söndagen sov jag bort och avslutade helgen med att skeda i soffan medan vi kollade på "Cool Runnings".

Mode

Imorse så pratade Ebba & Daniel Lindström om mode på SVT, om ni inte såg den så kan nu göra det här.

Nu när vi ändå snackar om Daniel Lindström så kan jag passa på att säga att dem kommer ha ett event på H&M Drottninggatan, för killar.  Där man får förhandskika på lite av Matthew Williamson kollektion för H&M men man får även 20%  rabatt på allt man köper den kvällen, dem ska även berätta om trender osv. Man måste osa till event@hm.com, du måste även vara över 18år.
Jag har blivit riktigt dålig på att ta kort på mina kläder och ska skärpa mig, men jag kan meddela att shorts letandet är över för E. Har nämligen hittat flera par som kommer passa fint till honom, chinos-shorts skulle man kunna säga. Men dem ska ni få se längre fram!


Annars så ska jag kanske börja åka inlines, E har fått nyck och vill att vi ska börja åka tillsammans. Jag vet inte riktigt, jag är mer skraj än vad han är...tänk om jag skrapar upp hela ben och armar? Ha inge vidare balanssinne, men ack den som ger sig! Ska iaf ge det flera försök, ingen ska få kalla mig för fegis! ;)

Bilder får ni ikväll :)

1 kommentar:

  1. jag hoppas "bilder får ni ikväll :)" menas bilder på dig när du åker inlines ;) hehe åk inte i nerförsbackar bara...det är LÄBBIT! PUSS

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!