Sidor

onsdag 15 april 2009

Strosa runt i stan

Idag var jag som sagt på möte, inget är bestämt utan vi har bokat ännu ett möte där vi alla ka sitta och prata igenom arbetet. Dock har jag fått ett extra jobb dä rjag faktiskt får använda mig utav mitt glasögon-intresse! YAY!
Det firade jag såklart med att köpa en klänning från Zara! *skäms liiiite*, den får ni se senare. Men jag gick också runt och kollade efter prylar till våran fina altan, Indiska har grymt fina grejer! Imorrn ska jag till Granit för kattkräket (kärleksnamnet för affe) putta ner en behållare fylld med sesamfrö som gick i kras, så det ska inhandlas och sen ska jag förbi Gina :)

Altan- Inredning

tror typ att dessa kostade 359:-/st Men vad härligt när dem lyser när solen har gått ner så kan man sitta ute och prata.
ca 299:-
Dessa var av det enklare slaget, högre, större och mycket fina. Man får väl satsa på färgglada ljus då?

Vill som sagt ha mycket färg därute, så denna är super för en vardags-äta ute i altanen. Dock vil jag hitta något mer exotiskt när vi bjuder gäster.

och sköna mattor att gå runt barfota på, mys! ca 299kr

Dagens klädtips;

Priset tror jag låg på 299:-
Inte den allra senaste av Indiska-kreationerna men den är så otroligt gullig och skulle passa super fint till jeanshorts! Speciellt med några gladiatorsandaler eller träskor/sandaler.

Mitt köp:
Zara Basic 399:-
Blev en riktigt dålig bild på denna, måste klaga på Zara's provrum! Så dålig belysning, man måste verkligen gå ut i gången för att se hur det ser ut på. Tack vetja H&M :)
Lovar fota den imorrn, men denna klänning fick följa med mig hem. Ni får säga om jag ska behålla efter den andra bilden.

Dagen kläder då?

(vad gör jag för min?!)

Midjekort svart kavaj, en gammal tisha, haremsbyxor med dragkedja (h&m) ,mina svarta rosett ballerinaskor och scarf från gintricot (förra årets). Till det hade jag mina pilot-prada och när solen kom fram bytte jag ut dem mot mina marc jacobs solisar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!