Sidor

lördag 4 april 2009

70års fest

Åh,vilken dag!
Har väckt min sambo med amerikanska pannkakor idag, jag lyckades bära ut honom till vår altan där han sussa vidare i solsken. Vi har en sådan tur att vi ligger i lä, kan sola så fort solen vill dyka upp! Dock står solen inte över altanen förrän vid 11.30 men det är som bäst då, så vi njöt av en brakar frukost/brunch och njöt av en härlig vårdag. Kändes som en sommardag men så fort vi kommer ut märker vi nog att det inte är sommar ännu :)
Vi ska strax över till min sambos mamma och ska öva på en sång som vi ska få äran *hosthost* att få sjunga till 70års festen, han som fyller år är min sambos mosters man. Han är hur kul som helst! Dem har t.om bokat ett band, så jag ska se om jag få lära mig lite bugg innan vi drar dit. 

Solglasögon mode
Eftersom solen dykt upp är vi många som är ute efter solglasögon men för er som köpte pilotisar eller raybans förra året kan fortfarande vara lika nöjda med era solglasögon! Jag har jobbat som optikerassistent i ca 6år så jag har ganska så myckey koll på just sol/glasögon mode, nu är ju säsong för just solglasögonmode! Jag gillar variation, så jag har ju ett antal solglasögon och är tacksam för att jag slipper inhandla nya denna år eftersom dem kostar grymt mycket pengar..dock är jag väldigt så sugen på Ray-ban Clubmaster eller ett par större Wayfares annars är jag ganska nöjd. Det finns ju jätte fina Wayfares-liknande solglasögon som är från Persol. Värt att kolla upp! 
Tänkte att jag ska försöka ta kort på mina så kanske ni får inspiration?

Lite senare ska jag ta kort på vad jag ska ha på mig ikväll, vet helt ärligt inte själv vad jag ska ha på mig!

PUSS

1 kommentar:

  1. Så passande! Jag tänkte precis fråga dig om pilot-brillor...you're a mind-reader. Jag har nämligen kommit fram till att jag (med mitt avlånga ansikte) ser bäst ut i pilotisar och har därför tänkt inskaffa mig ett par. Men jag vill inte lägga ut en förmögenhet, fast å andra sidan diggar jag inte för billiga heller.
    Vad rekommenderas? Gärna brun-aktiga och runt 500-1000kr.
    Puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!