Sidor

söndag 19 april 2009

Heldag med jobbet!

Har suttit sedan tidigt imorse med ett projekt som jag äntligen är klar med! *phuuu* Är så trött att mina ögon går i kors, så ni får ursäkta mina stavfel som kommer med då.




Jag har nu när solen kommit fram (dock har den glömt tillhörande värme!) så använder jag mig lfitigt utav ett nagellack som är helt underbar!

Nagellacket heter Essie- No Boundaries

Imorgon ska jag få träffa min kusin och bästa vän (jag har tre bästa vänner, Pellie, Nasse och E), den jag träffar kallar jag för Pellie och har fixat mina naglar inför dejten! Jag älskar denna färg, blir så glad utav den! Tänkte inviga min nya tvärrandiga tröja/klänning från h&m, ni får se det hela imorrn :)


Kilklackskor från NY
Mina fina bekväma skor som jag älskar ska jag nog sätta på mig med byxdressen! En lustig historia om dem, ska skriva det imorrn när jag har mer energi!

Nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon igen!

Puss
skor, nagellack, vardagen, bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!