Sidor

torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag och utgång med tjejerna!

Sitter här i mina mjukis byxor, en sliten grå tisha med fläckar på och håret ser ut som ett skatbo- Helt perfekt en skärtorsdag, man ska ju se ut som en påskkärring och jag behöver inte göra annat än att gå upp och sätta på mig mjukisar! ;)

Ikväll blir det utgång med några av mina favorittjejer, nämligen nasse, pellie och marre :)
Har haft en jäkla otur med min hälsa i runt 1vk och hoppas att det lugnar ner sig nu, är inte helt återställd så jag ska ta det lugnt med drickat men att bara få dansa med mina favvisar låter ju för bra för att missa!

Hade en period då jag bara köpte klänningar jag kunde använda när jag gick ut, nu har jag gått över till kläder jag kan använda vid möten, jobb och till vardags men inga FESTKLÄNNINGAR! *buhu* så då kommer Pepita fram och vill gå och shoppa en klänning. :S Måste förbi Brothers, då kanske jag kan sneak till GinaTricot? Vågar jag?

Kan meddela att jag ser fram emot ett möte på onsdag, eftersom jag ska träffa min fd chef, mitt företag ska nog kanske göra ett jobb åt honom. När jag väl träffade honom en snabbis så stötte jag även på en fd arbetskamrat och vi stod och snacka om min tid som säljare och hur mkt jag saknar det (kundkontakt är nåt jag brinner för). Jag fick så fina komplimanger av både henne och fd chefen så pass att han tom fråga om jag ville hoppa in några dagar i veckan för att hjälpa dem.!! TJOOHOO, nu kan jag få både och! Vore så UNDERBART! Men det får mötet berätta mer om helt enkelt.

Lägger upp bilder sen ;)

1 kommentar:

  1. Hade ni trevligt igår kväll när du dansade av dig alla dina bekymmer? :o)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!