Sidor

torsdag 2 april 2009

Bobbys Tävling

Som ni kanske vet så älskar jag bloggar, en av dem som jag fastnat för är Bobbys Blogg. Nu när jag surfa in där så tänkte jag att det vore schysst om han kunde lägga upp en tävling eftersom mitt hår ser hemskt ut nu. Så när jag logga in där så såg jag att han har en tävling på gång nu! TJOHOOO

Mitt hår behöver verkligen hjälp, syns speciellt nu när man inte kan ha mössa på sig överallt...som ni vet så har jag funderat på rött hår men så skrev kära Sara något som var vettigt. Frågan var: Vad skulle bobby säga? 
Så nu hoppas jag att jag får vinna priset: en hel make over, då jag äntligen börjar få längd på mitt hår och så är det helt livlöst. Hjälp mig Bobby!! (skulle inte klaga på någon av vinsterna, men helst av allt är ju att Bobby fix my hair)
Eftersom jag försöker komma igång med eget har man inte riktigt råd att unna sig en färgning och klippning, min kära sambo har varit alldeles för givmild så det kan jag inte begära av honom. Men jag håller tummarna att jag vinner! Dock måste jag varna Bobby, jag har grymt mycket hår, tjockt som attans. Så om du vill ta dig an en utmaning så får du mer än gärna utse mig till vinnaren. *hoppas hoppas*

I tävlingen skulle man även visa en dålig frisyr, jag hittade såklart en:


En hemsk lugg, en hemsk färgning och jag ser hemsk ut, som pricket över i:et :D Men jag bjuder på den, skratta ni...det är meningen :)

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!